Antioksidantai apsaugo nuo laisvųjų radikalų, kurie pažeidžia DNR ir dėl to atsiranda vėžinės ląstelės, atsakingi už genų „įjungimą“ ir „išjungimą“.

Antioksidantų grupės:

  1. Fitonutrientai
  2. Kofermentas Q10 žuvyje, kiaušiniuose, špinatuose, brokoliuose, kviečių gemaluose
  3. Vitaminas E nerafinuotuose grūduose, riešutuose, sėklose, kviečių gemaluose
  4. Vitaminas C vaisiuose ir daržovėse, uogose, paprikose. Citrusiniai ir kivi yra ypač geri šaltiniai
  5. Kakava, avokado, riešutai, arbata turi daug polifenolinių antioksidantų

Deguonies radikalų absorbcijos pajėgumas  – Oxygen Radical Absorbance Capacity (ORAC), kuo šis skaičius didesnis, tuo didesniu antioksidaciniu aktyvumu pasižymi produktas:

Mėlynės 23

Gervuogės 20

Česnakas 19

Lapiniai kopūstai (Kale) 17

Avietės 15

Špinatai 13

Briuselio kopūstai 10

Slyvos 9

Brokoliai 9

Burokėliai 8

Raudonosios vynuogės 8

Kivi 5

Raudonieji greipfrutai 5