Naujausi

SVARBI INFORMACIJA KLIENTAMS

On Kovo 13, 2020, in Dieta/Kaip numesti svorio, by dietossistema
0

head

 

LR Vyriausybės sprendimu dėl koronaviruso grėsmės stabdoma veikla daugelyje įstaigų Lietuvoje.

Gerbdami mūsų Klinikos pacientus ir norėdami sumažinti jų susirgimo riziką keliaujant į Kliniką ar iš jos bei laukiant konsultacijos atvykus, stabdome konsultacijas iki balandžio 20- os dienos.

Šiuo metu registruotiems pacientams siūlysime nutolines konsultacijas arba vizitus perkelsime (asmeniškai suderinę) į laiką po balandžio 20-osios. Pacientus, kurie šiuo metu nėra užsiregistravę konsultacijai, tačiau tai planavo daryti, prašome susisiekti nuo gegužės 1-os dienos.

Atsiprašome už nepatogumus, tikimės supratimo.

 

UAB “Dietos sistema”

 

pienas

 

Pieno produktai daugeliui mūsų yra neatsiejami nuo pusryčių: mes pienu gardiname kavą, mielai juo užpilame dribsnius ar avižinę košę, neretai ryte renkamės valgyti ir varškę, jogurtą arba sūrelius. Bet ar dažnai vartoti pieno produktus sveika? Vilnietė gydytoja dietologė Žana Antonova neabejoja, kad taip. Neišbraukti pieno produktų iš savo raciono ji rekomenduoja net ir netoleruojantiems laktozės.

VISAS STRAIPSNIS 

Šaltinis lrytas.lt

 

PAVOJINGAI TOBULAS KŪNAS

On Gegužės 15, 2019, in Dieta/Kaip numesti svorio, by dietossistema
0

anoreksija

 

PROTARPINIS PADAVIMAS

 

 

SVEIKINAME

On Gruodžio 21, 2018, in Dieta/Kaip numesti svorio, by dietossistema
0

SU SV KALEDOM

 

Ketogeninė dieta

On Lapkričio 12, 2018, in Dieta/Kaip numesti svorio, by dietossistema
0

zana

 

Apie ketogeninę dietą su gydytojos dietologės Žanos Antonovos išsamiu komentaru skaitykite STRAIPSNYJE.

 

Pasaulinė Nutukimo diena

On Spalio 11, 2018, in Dieta/Kaip numesti svorio, by dietossistema
0

img

Spalio 11 d. minime Pasaulinę Nutukimo dieną. Šiais metais ypatingas dėmesys teikiamas svorio stigmai, kuri pastaruoju metu yra viena iš labiausiai toleruojamų diskriminacijos formų. Todėl pagrindinis siekis turėtų būti nutukimo stigmos atsisakymas. Visi žinome, kad nutukimas – negerai, tačiau iš kokios pusės į tai žvelgiame? Ar suprantame, jog tai rimta liga atnešanti sunkias pasekmes? Visuomenės informavimo priemonės šia tema rašo labai daug, tačiau nutukimas vis dar įvardinamas kaip „asmeninė atsakomybė“ arba „gyvenimo būdo pasirinkimas“, o abejotinų, nepagrįstų ir klaidinančių lieknėjimo būdų žiniasklaidoje tikrai netrūksta. Dar rimtesnė problema, kad žiniasklaidos priemonėse žmonėms su nutukimu naudojama nepagarbi terminologija (tingus, nesirūpinantis savo išvaizda, nesveikas, nepatrauklus) ir nuotraukos, kurios formuoja neigiamo žmogaus įvaizdį. Toks visuotinis socialinės nuomonės formavimas gali stirpiai įtakoti žmonių su nutukimu gyvenimo kokybę ir motyvaciją kreiptis į specialistus dėl reikiamo gydymo.

Kviestume susimąstyti, kaip žmones su nutukimu vertiname patys, o taip pat sąmoningiau skaityti šia tema skliedžiamą informciją.

SKAITYTI STRAIPSNĮ ANGLŲ KALBA

 

 

antonova-20121

“Vien dideliu fiziniu aktyvumu svorio pakoreguoti neįmanoma. Nekeičiant mitybos ar laikantis mažo kaloringumo dietos ir labai daug sportuojant išsekinamas organizmas, o norimų rezultatų dažniausiai nesulaukiama, tik sukeliamas stresas, mažėja motyvacija toliau lieknėti.” teigia gydytoja dietologė Žana Antonova. Kaip reikėtų vertinti dietas ir mitybą skaitykite Cosmopolitan žurnalo straipsnyje.

SKAITYTI

 

 

Mariaus sėkmingo lieknėjimo istorija

On Rugpjūčio 9, 2018, in Dieta/Kaip numesti svorio, by dietossistema
0

Visą gyvenimą buvau kūdas, svėriau nedaug iki kol sukako 25 metai, tada staiga ėmė kilti svoris. Pradžioje džiaugiausi, kadangi tapau stambesniu, vyriškesniu :-) Tačiau kuo toliau, tuo sunkiau pasidarė gyventi, judėti. Tapo sunkiau įsigyti rūbų, nes reikėjo kuo toliau, tuo didesnių dydžių, žodžiu, pasunkėjo gyvenimas visapusiškai. Su šeima valgėme viską nekreipdami dėmesio nei į sveikumą, nei į naudingumą, tiesiog skanu ir valgom. Svorį mesti pradėjau, kai nusibodo kankintis, būti visada pavargusiu, tinginiu, nervuotu ir visa kita. Bandžiau laikytis dietų, savų, ne kažkieno rekomenduotų. Jos gal ne visai dietos, tiesiog atsisakiau įvairių padažų, mažinau porcijas ir panašiai, bet jei numesdavau kelis kg, po kelių savaičių grįždavo dvigubai. Esu numetęs 9 kg, bet jie greit grįžo su kaupu. Su nesveika mityba įsitaisiau skrandžio refliuksą, turėjau pastoviai vartoti vaistus. Kad aš pats nesugebėsiu numesti svorio sveikai, supratau, kai pamačiau savo bendradarbio, kuris lankosi pas dietologę, pasiekimus. Tuomet nusprendžiau kreiptis į gydytoją dietologę. Apsilankius ji nuskenavo mano kūną tam tikru aparatu, išanalizavo ir domėjosi, ką valgau, ko ne, ka mėgstu, ko ne, klausė, kokiom ligom sergu ar ne. Tuomet sudarė mitybos planą, patarė, kaip jo laikytis, sakė, jei kokių neaiškumų bus, susisiekti. Tačiau planas buvo puikus, labai aiškus, ėmiau jo laikytis. Jau po pirmos savaitės pajutau stulbinančius rezultatus, nebereikėjo vaistų nuo refliukso, ėmė kristi svoris palaipsniui, ėmiau jaustis lengviau, energijos atsirado. Visa tai skatino nesustoti. Lankiausi dar tik 2 kartus, pirmą kartą ir po 4 mėnesių – antrą. Kadangi dirbu vairuotoju ir esu dažnai komandiruotėse, tai nebuvo galimybės apsilankyti anksčiau. Susitikimų metu dietologė domisi mano mityba, mano dienotvarke, taip ji gali sureguliuoti mitybą, bent aš taip manau.

Kai apsilankiau pas dietologe, pradinis mano svoris buvo 119,6 kg. O dabartinis svoris yra 100.6 kg. Tad per 4 mėnesius numečiau 19 kg. Tikslas dar nepasiektas, liko numesti 7-8 kg, na galbut daugiausiai 10 kg, ir tikrai, kol nepasieksiu tikslo, nesustosiu. Pradžia, tos pirmos 2-3 savaitės, buvo sunkokos, kadangi visa mityba pasikeitė, nebeliko visų “skanių” nesveikų produktų, atsirado tikrai skanūs ir sveiki produktai, be to niekada nemokėjau ir nemėgau gamintis valgyti, bet išmokau ir pamėgau. Žinoma, dar sunkiau tai, jog aš turėjau gamintis mašinoje dirbdamas, o ne namie virtuvėje, bet kai nori, viskas įmanoma. Dabar jau viskas savaime vyksta ir jokių sunkumų nebėra, tik džiaugsmas savo pasiekimu. Svorį išlaikyti ruošiuosi taip, kaip paaiškins dietologė, galbūt bus kažkoks planas palaikymui svorio, nes grįžti prie savo senos nesveikos mitybos nebėra noro. Atvirai pasakius, nesitikėjau, kad viskas taip sklandžiai pavyks, todėl niekam nesipasakojau, tik artimiausiems. Maniau, jog neįstengsiu ir tada tik apsijuoksiu prieš visus, visi laikys silpnu ir šaipysis, bet kai žmonės ėmė klausinėti, kas nutiko ir pastebėjo, kad numečiau svorio, tuomet užsikabinau dar labiau už sveikos mitybos, geros savijautos ir svorio kritimo, supratau, kad aš tikrai įstengiau ir nesustosiu, eisiu toliau. Tada pradėjau pasakoti, kur lankiausi ir kaip metu svorį. Manau, kad visos tos dietos yra žmonių kankinimas, badavimas ir sveikatos žalojimas, reikia eiti pas tikrą specialistą dietologą, kuris subalansuos mitybą ir mesite svorį sveikai ir pakankamai lengvai be kankinimųsi. Todėl patariu, žmonės, nesnauskite, nekankinkit savęs, eikite kuo skubiau pas specialistus, rūpinkitės savimi, savo sveikata savo išvaizda.

Noriu be galo padėkoti dietologei KRISTINAI JASMONTIENEI už visą pagalbą iki šios dienos ir ateityje. Jūs visiškai pakeitėte mano gyvenimą tik į gera ir dėl sveikatos, ir dėl bendros savijautos, dėl išvaizdos. Dabar džiaugiuos galėdamas nusipirkti rūbų, kurie patinka, o ne kurie tik tinka. Jaučiuosi dabar neapsakomai gerai, tai reikia patirti pačiam, nupasakoti nelabai išeina, tad visiems, kam reikia, siūlau patiems kreiptis į specialistus ir siekti norimų rezultatų, nes jei aš dirbdamas tolimųjų reisų vairuotoju ir gyvendamas komandiruotės metu mašinoje, sugebėjau pasiekti tokių rezultatų, manau, kiekvienas sugebėsite, sėkmės!

 Marius laikėsi Asmeninės lieknėjimo programos.

 

zana-antonova1

Kokius sveikus ir naudingus bei skanius užkandžius parinkti mažiesiems, rasite straipsnyje parengtame konsultuojant mūsų gydytojai dietologei Ž. Antonovai.

SKAITYTI STRAIPSNĮ