LIEKNĖJIMAS GREIČIAU

Teisingai lieknėti greičiau, lengviau, skaniau.

Nepavyksta reguliuoti svorio, probleminė medžiagų apykaita, nežinote nuo ko pradėti, nesuvaldote vakarinio valgymo, valgote labai mažai? Pasitarkite su mumis. Kiekvienam asmeniškai surandame lieknėjimo būdą. Su mumis galite numesti ir 5, ir 50 kg ar dar daugiau! Lieknėjimo istorijos. 

Sudarome asmenines lieknėjimo programas, kurios paremtos labai individualizuota metodika, nurodymais, tačiau neriboja gyvenimo kokybės, taip pat pritaikyti prie visos šeimos: ką, kiek, kada valgyti; kaip, kada, kiek judėti, kaip jausti alkį-sotumą, kaip elgtis svečiuose ir išvykose, kaip išlaikyti svorį. Klinikoje atliekame kūno sudėties tyrimą  (T-scan analizė).

Dietologijos klinikos gydytojai dietologai: Edita Gavelienė, Daiva Pipiraitė, Jūratė Dobrovolskienė, Kristina Jasmontienė, Žana Antonova.

Rašykite: info@dietos.lt arba skambinkite 85 2607300, 8 652 31155 nuo 11 val. Sekite mus tinkaraštyje  arba Facebook paskyroje – Dietos. Daugiau informacijos apie teikiamas paslaugas bei kainas rasite  pagrindiniame puslapyje –  www.dietos.lt.

Lieknėjimo istorijos: Lilija numetė 42 kg

KITOS LIEKNĖJIMO ISTORIJOS

Nuo 116 kg iki 74 kg, per metus numečiau 42 kg. Numečiau net  daugiau svorio nei planavau. Cholesterolio kiekis kraujyje sumažėjo iki 5,3 mmol/l, nebekamuoja pastovus kojų ir nugaros skausmas, nepavargstu taip greitai kaip anksčiau. Parduotuvėje yra mano dydžio drabužių. Išleidžiu mažiau pinigų maistui nei anksčiau.

Visada buvau stambi, bet svoris pradėjo sparčiai didėti apie 30 gyvenimo metus. Savęs neribojau – valgiau viską ko norėjau ir kiek norėjau. Vartojau daug riebaus, kaloringo maisto. Beveik visada persivalgydavau. Nors ir žadėdavau kitą kartą valgyti mažiau, viskas kartodavosi iš naujo. Valgis buvo didžiausias gyvenimo malonumas, kurio nenorėjau atsisakyti. Gardus valgis suteikdavo teigiamų emocijų, todėl valgymas buvo ir kaip priemonė emocinei būsenai pagerinti. Dėl didelio svorio jaučiausi sunki, nerangi. Kiekviena kėdė ant kurios atsisėsdavau, atrodė, kad sulūš. Lėktuve, negalėjau užsisegti apsaugos diržo, nes jis man buvo per trumpas, turėjau prašyti papildomo diržo.

Dietų laikymosi patirtis

Vieną kartą bandžiau savaitę laikytis daržovių sriubos dietos, bet po penkių dienų negalėjau aš į tą sriubą net pažiūrėti. Ištirpę keli kilogramai, pradėjus valgyti kaip anksčiau, greitai sugrįžo. Daugiau dietų nesilaikiau, nes žinojau, kad norint numesti svorį, ir jį išlaikyti, dietos reikės laikytis visą gyvenimą. Aš tam valios neturėjau.

Kodėl pas dietologą?

Skaudėjo kojas, nugarą, greit pavargdavau, uždusdavau, bendras cholesterolio kiekis kraujyje pasiekė 7 mmol/l. Jaučiau didelį diskomfortą. Negalėjau į save žiūrėti, taip baisiai aš sau atrodžiau. Tada pradėjau rimtai mąstyti apie dietą, kuri man būtų priimtina. Skaitydama internete sužinojau, kad dietologo sudarytą maitinimosi planą sudaro ne tiek jau ir mažai maisto, kad negalima būtų jo laikytis, kad nereikės badauti, ko aš visada labai bijodavau. Drąsino ir tai, kad individualiai atsižvelgiama į tai, ką žmogus mėgsta valgyti, kaip įpratęs maitintis.

Kaip dažnai reikėjo lankytis?

Pusę metų pas dietologę lankiausi kas mėnesį, vėliau kas tris mėnesius. Susitikimo metu buvo vertinamas svorio kritimas, kūno riebalų pokyčiai. Aptariama, kaip man sekasi keisti valgymo įpročius, laikytis maitinimosi plano, aptariami kiti man aktualūs klausimai. Žinojimas, kad po mėnesio vėl susitiksiu su gydytoja mane disciplinuodavo, padėjo ugdyti gerus valgymo įpročius.

Ką reikėjo daryti? Ar mesti svorį buvo/yra sunku?

Reikėjo pakeisti valgymo įpročius: valgyti numatytu laiku ir tik tai kas numatyta valgiaraštyje, galvoti ką pirkti ir kiek, sverti, kai ką skaičiuoti. Pradžioje reikėjo pasistengti. Vėliau pripratau. Svoris krito ir tai mane labai džiugino, noras laikytis dietos tik stiprėjo. Krentant svoriui jaučiau didelį palengvėjimą, taip lengva pasidarė judėti. Vaikščiojimas tapo malonumu.

Kaip ruošiatės išlaikyti numestą svorį?

Man patinka dabartinė mano savijauta, svoris, nenorėčiau grįžti prie senojo. Nors dabar ir nesilaikau griežtos dietos, kontroliuoju savo svorį, kad jis neaugtų arba nemažėtų. Šiuo metu svoris greičiau krinta, nei auga, todėl tenka ir padidinti maisto kiekį. Stengiuosi valgyti įvairų, naudingą maistą ir po vieną porciją.

Ar tikėjote savo sėkme nuo pat pradžių?

Žinojau, kad svoris kris, jei valgysiu mažesnį maisto kiekį, bet nesitikėjau, kad numesiu tiek daug svorio.

Manau, kad viena iš priežasčių kodėl man pavyko numesti nemažai svorio buvo ta, kad nesilaikiau įvairių, organizmą alinančių dietų, bet kreipiausi į specialistą. Netaisyklingi, neprofesionalūs mėginimai mažinti svorį gali komplikuoti situaciją, sukelti nusivylimą, silpninti tolimesnių pastangų motyvaciją.

Ką patartumėte/palinkėtumėte tiems kas dar nėra susitvarkęs su šia problema?

Apsispręsti mesti svorį. Numesti svorį itin didelių pastangų nereikia, svarbu, kad jos būtų nuolatinės, kad taptų įpročiu. Numetę svorį jausitės žymiai geriau, didelė tikimybė, kad atsikratysit daugelio negalavimų.

KITOS LIEKNĖJIMO ISTORIJOS

 

 

 

2 Responses to “LIEKNĖJIMAS GREIČIAU”

  1. Laura rašo:

    Sveiki, sveriu 94kg o man dar tik 15 metu labai prašau padėkit

Leave a Reply