Eglė

Tėvų šeimoje visada būdavo 3 valgymai – pusryčiai, pietūs ir vakarienė. Pietums visada būdavo šiltas maistas, todėl nemanau, kad šeimos mitybos įpročiai įtakojo mano antsvorį.

Gimiau didelis kūdikis, tačiau ilgainiui išaugau ir iki pat paauglystės buvau liekna. Medžiagų apykaita buvo labai greita, tačiau septyniolikos metų suleidus hormonų dozę, mano medžiagų apykaita sulėtėjo, bet mitybos įpročiai nepakito – valgiau nemažai. Svoris pradėjo augti. 17‘os metų mano ūgis buvo 168 cm, svoris 48 kg, 18‘os – ūgis buvo 176 cm., svoris – 65 kg. Palaipsniui svoris augo ir 30‘ies aš jau svėriau 88 kg. Pagrindinis maitinimasis tekdavo vakarui, nepusryčiaudavau, valgydavau tik 2 kartus per dieną – tai tikriausiai ir užaugino mano svorį :) . Turėdama antsvorio, žinoma, jaučiausi diskomfortiškai.

Sveikatos sutrikimų neturiu. Svorį bandžiau mesti 1 kartą, prieš keletą metų man buvo atliktas maisto toleravimo testas, pagal kurį laikiausi dietos ir per 3 mėnesius netekau 20 kg svorio. Dieta buvo pakankamai griežta ir po kurio laiko grįžus prie senų įpročių, per 6 metus vėl svėriau 88 kg.

Pas dietologą nusprendžiau ateiti, nes jie yra savo srities specialistai. Jei dėl širdies sutrikimų žmonės lankosi pas kardiologą, o dėl akių – pas okulistą, dėl antsvorio, mano nuomone, žmonės turėtų kreiptis į dietologą.

Labiausiai sužavėjo tai, kad gydytoja pasiteiravo, kokį maistą aš mėgstu ir mano didelei nuostabai, LEIDO jį valgyti. Mano diena susidėjo iš tų produktų, kuriuos mėgstu – mėsos, žuvies, daržovių. Žinoma, maistą derinau, tačiau niekada nejutau, kad laikausi dietos, tiesiog tarsi nepastebimai mano svoris mažėjo. Papildomai 3 kartus per savaitę plaukiodavau baseine (gydytoja ir vėl patarė sportą, kuris PATINKA), per kartą nuplaukiu 1,5 km. Visų pirma nejaučiu, kad metu svorį :) Antsvorio tiesiog neliko, o valgau skaniai :)

Per 6 mėnesius pas dietologą lankiausi 3-4 kartus. Susitikimų metu, mes apžvelgiame mano naujus mitybos įpročius, aptariame pakitusį svorį, pasvarstome ką galima būtų pakoreguoti arba kuo galima būtų paįvairinti racioną.

Pradinis svoris buvo 88,8 kg, dabar sveriu 68,3 kg. Esu netekusi 20,5 kg per 6 mėnesius. Manau, kad tikslą pasiekiau. Su gydytoja sutarėme, kad galiu numesti daugiausia iki 66 kg. Šio susitarimo ketinu laikytis.

Mesti svorį buvo labai paprasta. Dar kartą noriu paminėti, kad net nepajutau, kad metu svorį. Visą laiką improvizavau, dažnai valgydavau ne namuose (noriu sugriauti mitą, kad laikantis dietos reikia gamintis patiems). Svarbiausia buvo suprasti bendrą principą, maitintis dažnai, valgyti įvairų maistą, neleisti organizmui badauti ir suprasti, kad maitinimasis yra baigtinis procesas, o ne nuolatinis kramsnojimas :)

Ketinu laikytis tų pačių mitybos įpročių, mylėti save ir savo organizmą, pasilepinti nedidelėmis, tačiau skaniomis porcijomis.

Tikėjau savo sėkme nuo pat pradžių. Juk viskas priklauso nuo manęs.

Kai žmonės, norėdami numesti svorio, laikosi įvairių dietų, manau, kad jie veltui stengiasi išradinėti dviratį, paprasčiausia išeitis – kreiptis į savo srities specialistus ir bėgti nuo tų, kurie liepia atsisakyti maisto arba valgyti retai.

Visiems, kas dar nėra susitvarkęs su šia problema patarčiau nebijoti, ryžtis ir skanauti ne tik maistą, bet ir gyvenimą :)

Svarbiausia yra nusiteikimas ir pozityvumas ir mintis, kad taip valgysiu visada. Nereikia stengtis, reikia tik VALGYTI :) .

P.S. Nuoširdžiai dėkoju gydytojai Daivutei :)

Lieknėjimo istorijos

Lieknėjimo programos

Rašykite: info@dietos.lt, “Klausk dietologo”, skambinkite 85 2607300, 8 652 31155 nuo 11 val., skaitykite tinkaraštyje ar pagrindiniame puslapyje http://dietos.lt/slim.